BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 9, 2009

TENTANG KAMI


Ar-Risalaah Sukan adalah Kedai Sukan Multibrand sejak Ogos, 2009. Kami menjual pelbagai jenis pakaian sukan, kasut dan aksesori.

Pada masa sekarang,premis perniagaan kami sedang giat berkembang di sekitar Malaysia dan dalam misi untuk membuka hingga 3 lagi premis di masa yang akan datang sebelum tahun 2010.

Produk jenama sukan popular di seluruh dunia ada terdapat di gedung Ar-Risalaah seperti Adidas, Nike, Puma, Reebok, Lotto, Diadora, Welsport, Joma, Kappa dan sebagainya.

Kami merupakan yang pertama dan satu-satunya di Malaysia,telah membuka Factory Outlet Store untuk Adidas dan Nike yang terletak di Kota Bahru.

Di samping mempunyai produk terkini, kami menawarkan harga yang berpatutan dan sesuai untuk semua produk kami yang akan bermanfaat bagi semua peringkat jenis pelanggan.

Staff kami yang terlatih untuk memberikan perkhidmatan terbaik dan maklumat untuk pelanggan serta juga terdiri daripada produk-produk yang hebat.

Visi kami adalah untuk terus kompetitif dalam keadaan pasaran yang sukar dan passionare dalam membina tempatan, serantau dan global di seluruh reputasi setiap peringkat perniagaannya.


Untuk keterangan lanjut sila hubungi:
09-9846732(Pegawai Khidmat Pelanggan)
Encik Mohd.Hazwan Bin Abd.Latif
Encik Mohd.Azwan Bin Azman

Untuk Tempahan Barangan dan Pembelian sila hubungi:
Mohd.Zul Aizat Bin Ismail(013-9547701)
Mohd.Syuwari Bin Shawal(017-4678122)
Muhamad Bin Hamdan(012-2244336)

0 comments: